EKKELT FLASHBACK

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Good morning Sweden ♥

Vi kom frem til foreldrene til Christoffer i Mullsjø (utenfor Jönköping) sent i går kveld, og det eneste vi rakk å gjøre før vi la oss var å spise “frallar” til kvelds. Selv om jeg har vært her flere ganger før lærte jeg ikke hva “frallar” betyr før i går. Haha! Det betyr visst rundstykker. Jeg elsker jo rundstykker, så det passet meg helt perfekt.

Så langt i dag har vi virkelig gjort annet enn å late oss. Skikkelig deilig etter en lang reise i går! Zara har også løpt rundt i hagen som en gal, og det var faktisk et tidspunkt der jeg trodde vi hadde mistet henne. Hun løp bak huset, og før jeg rakk å komme etter var hun sporløst forsvunnet. Jeg løp rundt, ropte og fristet henne med både mat og diverse. Hun kom ikke tilbake. Jeg forsto ikke hvor hun hadde blitt av, og fikk et flashback fra da hun forsvant i påsken 2015. Heldigvis var hun ikke langt unna, og kom tilbake rett før jeg fikk skikkelig panikk. Huff. Nei, beklager meningsløst og kjedelig morgeninnlegg. Jeg er enda litt i zombiemodus, så vi kan heller prates litt senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg