EDRUHELG

IMG_0062 kopi-2IMG_0030-2IMG_0038-2træninng

Det er sommer. Været er fint, folk er glade og har kommet ut av vinterdvalen sin. Det er reker på bordet, kald hvitvin i glasset og man slipper å gå med bobledress for å ikke fryse ihjel i køen for å komme inn på utestedet. På sommeren blir livet bedre, men det visste dere jo kanskje fra før? Ved mindre du lever for å stå på ski, da. Noe jeg definitivt ikke gjør. Uansett! Her i leiligheten øverst på Grünerløkka der de tre bloggerne bor ble det bestemt å ha edruhelg. Vi skal trene, dra på kino og gjøre alt annet slik at vi slipper å våkne opp med fylleangst dagen etter. Om det er lettere sagt enn gjort vet jeg ikke enda, da vi alle er lett å bikke av pinnen. Hei lørdag, show me what you got! Om jeg våkner i morgen uten skallebank skal jeg gi meg et par gode klapp på skulderen, da klarte jeg å stå imot fristelsen om å dra ut å nyte enda en sommernatt.

8 kommentarer
    1. Litt off-topic, men hvordan søkte du på bi uten vitnemål? Jeg mangler matte, kan jeg da gå på bi til høsten, samtidig som jeg tar opp matte? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg