EDRU VS. FULL

Meg klokken syv i går kveld: I kveld skal jeg ta det rolig, kun drikke vinen jeg tar med meg på vorset, ta siste bybanen hjem klokken ett slik at jeg slipper å bruke penger på taxi, og ikke kjøpe noen drinker på byen. Når jeg kommer hjem skal jeg spise et knekkebrød, drikke en stor flaske med vann og legge meg. I morgen skal jeg opp tidlig for å trene, og denne kvelden skal ikke ødelegge for morgendagen.

Meg klokken halv to i natt: Wohooo sykt gode drinker det var her, la oss kjøpe ti til! Wops gikk siste bybanen for en halvtime siden? Whatever, jeg tar bare en taxi senere. Herregud, nå fikk jeg jævlig lyst på maccern, hvem vil bli med?! Nei faen det var alt for langt å gå, jeg kjøper en grandis på deli de luca i stedet, og spiser hele alene når jeg kommer hjem. Vann sa du? Nei det orker jeg ikke drikke nå, det er sikkert fuktighet i grandisen så jeg blir garantert ikke dårlig i morgen.

Meg i dag tidlig: Når skal jeg lære?! 1690860-11-14226204121211690860-11-1422619386574

Denne fredagen som egentlig skulle være så produktiv, aktiv og fantastisk, ble til dyna på sofaen og tvserier på skjermen. God helg ♥

LIK innlegget om du kjenner deg igjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg