EBAY GUIDE OG MITT SISTE VESKEKUPP!

God morgen! I dag er siste skoledag for min del, og når klokken slår to er det helg! Siden Andreas kommer i kveld tar jeg meg fri i morgen, og det syns jeg hørtes ut som en lur idé 😉

Tenkte å komme med noen eBay-tips til dere! Jeg har mine perioder på eBay, det skal sies.. Noen ganger klikker det helt for meg, og jeg bestiller alt fra billige piercinger som jeg aldri bruker, til vintagevesker, billige sko fra kina og øredobber (jeg bruker aldri øredobber…). Heldigvis blir jeg fort lei, og da trenger jeg noen måneder pause. eBay kan virke forvirrende, men det er absolutt ingen hokus pokus. Bare følg noen enkle regler, så er du safe!

1. Sjekk at selgeren enten er top ratet seller, eller at den har så nærme 100% positiv feedback som mulig. Det betyr at andre er fornøyd med produktet de har fått og at servicen til selgeren er bra!
2. Om du skal kjøpe dyre merkevesker er det lurt å se om du får med bevis på at de er ekte. Det er ikke alltid det lar seg gjøre med vesker som er vintage, men igjen så gjør litt research på selgeren og se om andre som har kjøpt produkter derfra har fått ekte varer.
3. Når du søker opp noe du vil ha så vær så konkret som mulig. Om du foreks bare skriver “dress” så kommer det så SYKT mye opp at det er helt håpløst.. Prøv heller med “white dress peplum” om du vil ha en hvit peplumkjole 🙂 Det samme gjelder om du vil ha en spesifikk veske, så kan det være lurt å vite hva modellen til vesken heter og ikke bare merket.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her har du mitt siste eBay-kupp! En helt fantastisk Balenciaga som jeg har ønsket meg lenge. Selgeren jeg kjøpte den fra finner du her. De selger massevis av vesker, både nye og vintage. Alt fra Chanel, Celine, Balenciaga og Louis Vuitton til varierende priser.

Håper tipsene kommer godt i bruk, så spør i kommentarfeltet om du lurer på noe!

10 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg