EAT – SLEEP – REPEAT

IMG_0063-2

Gooood 2. juledag fine mennesker! Akkurat nå sitter jeg i godstolen på stuen foran de store vinduene som viser utsikten over fantastiske Molde. Det er litt trist å tenke på at dette er siste dagen jeg våkner opp til fjell, fjord og familie. Denne uken trengte jeg virkelig, og jeg har funnet hvilepulsen. I går var kanskje den beste dagen jeg har hatt på lenge. Jeg våknet, tok på meg en joggedress, spiste frokost før jeg la meg i sofaen med film på skjermen. Der lå jeg hele dagen, og sovnet sikkert ti ganger på forskjellige tidspunkt. Ingen mobil, mac eller stress. Bare full avslapning. Kunne ønske jeg kunne være her til over nyttår, men pliktene i Bergen kaller!

IMG_0003-2IMG_0025 kopi-2IMG_0032-2

Så langt har jeg allerede lagt på meg tre kilo. Jeg fikk sjokk da jeg veide meg i sta, for det er jo ganske mye bare på en snau uke. Men men, hvem bryr seg egentlig. Julen er en høytid der mat står i fokus, og jeg sitter ikke å knasker på et knekkebrød når man har så mye annet deilig å velge i. I går spiste vi forresten en heeelt fantastisk ribbe som stemoren min Hilde laget. Jeg har nok aldri spist en så mør ribbe før, så jeg var helt i himmelen! Mat er seriøst en av de aller største gledene jeg har i livet, og det er jo derfor julen er min favoritthøytid også 😉

IMG_0067-2IMG_0070 kopi-2

De siste dagene har det også vært storm i Molde, noe som har gjort det ekstra koselig å bare slappe av inne med god samvittighet. I kveld er det meldt full storm på vestlandet, så jeg er spent på om flyet mitt kommer til å gå til Bergen i det hele tatt. Jeg må jo tilbake i kveld, men det hadde ikke vært så dumt om det ble kansellert. Hehe. Neida, det hadde faktisk vært utrolig dumt. Jeg gleder meg faktisk litt til å komme tilbake til Bergen, og til verdens fineste butikk ♥
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg