DUMT SPØRSMÅL

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen! Holdt på å skryte på meg at jeg sto opp klokken ni i dag, men så kom jeg på at det er en stor løgn. Våknet først klokken ni, satt på en film og sovnet helt til klokken to. Haha! Kan ikke huske sist jeg sov så lenge, men jeg må ærlig innrømme det var litt digg. I går var vi invitert på avskjedsfest og vi ble servert det største bordet av reker, blåskjell og hummer. Om du følger meg på snapchat (julianyland) har du sikkert fått det med deg 😀

Kom nettopp ut av dusjen, og Kristoffer bare “blir du med på trening?”. Altså, hvaaaa faen? Kunne du ikke spurt om det før jeg dusjet liksom? Skjer ikke at jeg gidder å dra på trening nå, for så å måtte dusje, føne og rette håret på nytt. Det er et alt for omfattende prosjekt på en klein lørdag. Derfor dro vi heller på Sletten senter, jeg med en våt tut på hodet og joggeklær. Stakkars de som jobber der, tror faktisk aldri jeg har vært på senteret med sminke? Hmm..

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg