DUBPRESJON

REKLAME – Affiliatelinker

På en skala fra 1-10, hvor dritlei er dere av å se bilder fra Dubai nå? Sannheten er jo at jeg har kommet hjem, men tenkte å lure dere å late som jeg fremdeles var der fordi jeg har så mange bilder å poste. Hahahha! Kom hjem sent i går kveld, og dro rett på bursdagsfest til Jonas. Da hadde jeg ikke sovet skikkelig på over et døgn, så kvelden min endte før midnatt i en taxi med en svær poste burger king. Jeg har savnet å natt-munche ♥ Beste med å dra ut i Bergen. 10hi.

STRANDKJOLEHER / SUNNIESHER / VESKEHER / SANDALERHER

Akkurat nå sliter jeg veldig med Dubpresjon. Dvs depresjon etter Dubai. Sånn er det jo.. Når man har hatt en helt amazing ferie, og kommer hjem til hverdagen igjen. Det tar nok noen dager før jeg kommer inn i det igjen. Heldigvis er det mye gøy som skjer den neste uken, så jeg får bare bite tenna sammen ♥ Akkurat nå tenker jeg bare å gå meg en lang tur for å få litt frisk luft, det bruker alltid å hjelpe.

4 kommentarer
    1. Er ikke lei av Dubai-bilder i det heeele tatt.
      Elsker Dubai, har selv vært der 3 ganger på 1 og et halvt år 🙂
      Vennligst legg ut flere bilder, og kanskje en Dubai reiseguide til de som ikke har vært der før? Og kan du også lage et innlegg om hva du tenker over all stigmaen som er i Norge mtp. Dubai?

      Takk!

      1. SÅ godt å høre, for har mange fler på lager <3 Hihi! Ja tenkte å lage guide 😀 Så må jeg nesten sette meg litt mer inn debatten rundt Dubai, for har faktisk ikke fått med meg så mye av det :O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg