DUBAI THROUGH MY PHONE

Noen snapshots fra Dubai via mobilen min! Herregud for et paradis. Tok så ekstremt mange bilder der nede, og har sikkert en hel haug på kamerarullen jeg ikke har vist. Instagramen min levde jo i Dubai i over en uke etter at jeg kom hjem. Med andre ord en veldig bra tur for jobben 😉 Jeg blir så utrolig mye mer motivert til livet generelt når jeg er i varmen. Da jobben min handler mye om å være kreativ er det ikke spesielt inspirerende å bo i kalde Norge.. Kan sommeren bare komme asap?? Jeg skal faktisk ikke reise utenlands i sommer, for første gang på mange år! Har bestemt meg for at det egentlig ikke er noen vits, for Oslo spesielt er jo fantastisk på sommeren. Skal heller booke inn mange reiser til varmere strøk når høsten og vinteren melder sin ankomst, det er jo da man trenger det mest?

Jeg har ekstremt lyst til å oppleve helt nye destinasjoner, så kom gjerne med tips til hvor jeg kan dra ♥ Har lyst å starte planleggingen allerede nå!

Du kan forresten lese min Dubai-guide HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg