DUBAI OG FAKE NEWS

ANNONSE – Affiliatelinker

Hei og god morgen ♥ Sitter her å scroller igjennom blogger, og jeg syns det er ganske underholdende hva mine bloggkolleger skriver om Dubai. Eller rettere sagt mann i gata på kommentarfelt og lignende. Mye dobbelmoral ute å går. Det er så typisk at man skal mene noe når det kommer en sånn bølge. Vi lever i en rar verden der vi tar alt for god fisk så lenge man leser det i vg eller på en blogg. Lurer på hvor mye av kunnskapen jeg har som faktisk er ekte, og ikke plantet i meg som falske sannheter fra internett.

Nå sier jeg ikke at Dubai-saken er fake news altså. At situasjonen er som den er har jeg jo vist om i flere år, det er jo liksom ingen hemmelighet som plutselig ble avslørt. Vi lever i en grusom verden, og det kommer vi nok alltid til å gjøre. Syns det bare er så innmari teit at nå som katta er ute av sekken, skal alle Dubai-entusiaster leke “overrasket” og frastøtt over fakta som kom fram i media via Amnesty. Er det fordi man virkelig ikke visste om situasjonen før nå, eller er det for å redde sitt eget skinn og moral ovenfor leserne sine? Det er lett å leke dum og ignorant, helt til man blir tatt på det. Men men, det er vel bedre sent enn aldri å få mennesker engasjert?

1. SVEA HER / 2. SVEA HER / 3. VILA HER / 4. D BRAND HER / 5. GESTUZ HER / 6. ROCKANDBLUE HER / 7. TOMMY JEANS HER / 8. NEW LOOK HER / 9. DRY LAKE HER

Passer kanskje litt dårlig å fortelle dere om at nelly har -70% på jakker nå? Dere vet jo meg. Må bare dyppe tåa ned i debatten før jeg sniker meg tilbake til å være den overfladiske bloggeren jeg er. Du finner alle jakkene på salg her.

2 kommentarer
    1. Hei Julia, du er flink å blogge!
      Håper du får nye venner i Bergen snart.
      Det bor en litt eldre enn deg nedi bakken… Dere har mange felles interesser. Vh Anne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg