DUBAI NEXT

P2010044-2P2010050-2

JAKKE – TIGER HER / GENSER HER / BELTE HER / BUKSE HER / BOOTS HER

Den siste uken har både gitt meg mye energi, og slitt meg helt ut. Lange dager med innkjøp har gjort meg supermotivert for det kommende året, og virkelig bekreftet at klesbransjen er en bransje jeg ønsker å bygge meg stor i. Uken har også slitt meg ut fordi vi har jobbet fra tidlig morgen til sent på kveld, og søvnen kan man nesten bare glemme. Det gjør ingenting, for man kan alltids ta igjen tapt tid på puta.

Nå er klokken litt over syv, og jeg sitter på Gardermoen sammen med bestisen min Linn. Nå skal jeg på en velfortjent ferie til Dubai for å lade batteriene! Vi begge er enig om at avslapping og spise god mat står øverst på listen, og at sightseeingen blir litt nedprioritert. Det er dumt å si det siden ingen av oss har vært i Emiratene før, men vi har begge på hver vår kant hatt en hektisk start på året så å late seg noen dager er noe begge trenger sårt. Man kan jo alltids dra tilbake for å oppleve mer senere 😀

Håper alle får en super torsdag, så oppdaterer jeg underveis ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg