DUBAI I MITT HJERTE

BIKINITOPP HER / TRUSE HER

HEI fra fantastiske Dubai! Det er helt sykt å være tilbake igjen. Da vi landet i går kveld hadde jeg seriøst sommerfugler i magen, og jeg følte meg skikkelig forelsket. Dubai er definitivt en av mine favorittdestinasjoner, om ikke den aller beste. Vi bor i en helt syyyykt fin og stor leilighet i Downtown, og vi er så glad vi valgte å booke her i stedet for et hotellrom. Her har vi både stor stue, to bad, eget kjøkken pluss et gigantisk soverom. Skikkelig lux-life ass. Da vi lå ved poolen i sta ble jeg seriøst lei meg fordi jeg ikke vil dra hjem om en uke.. Hahah, da vet man at man koser seg!

STRANDKJOLEHER

Vi kom ikke hjem før åtte i dag tidlig (dro rett på byen fra flyplassen,lol) så vi har hatt en ganske rolig dag så langt. Nå skal vi dusje og fikse oss, før vi skal på Asia Asia for middag og noen drinker. I morgen er det dagsfest på Zero Gravity, så det blir nok ingen party på oss i kveld. Selv om jeg ikke helt tror på meg selv når jeg sier det… Hahah! Nå venter jeg bare på at dusjen blir ledig så jeg får vasket av meg sololje og fett hår. Snakkes!

2 kommentarer
    1. Hvilket hotell bor dere på? Anbefaler du det? Er det lurt å bo nærme stranda, eller er det like greit å ta taxi?

      1. Vi bodde i en leilighet, heter Burj Views Luxury Apartments og booket det via hotels.com! DØDSFIN leilighet med syk utsikt og mye plass, anbefales 😀 Ellers er taxi billig. Vi dro aldri på samme strand hver dag, men forskjellige beach cluber, så da må man ta taxi uansett. Veldig store avstander i Dubai!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg