DRONNINGEN AV DANSEGULVET?

God morgen! Hadde en super start på helgen med fredagspils sammen med United Bloggers-gjengen. Pils drakk jeg kanskje ikke så mye, men det var uansett hyggelig å møte folkene igjen. For et fint samhold altså, wii! Vi dro videre på Stratos for fest, og før vi visste ordet av det hadde jeg og Glenn plutselig havnet midt i en slags dansebattle. Når jeg er sånn halvbrisen og vagler rundt på spisse hæler er kanskje ikke meg på dansegulvet det beste synet, men jeg skal faen meg ha for forsøket! Videre dro vi en tur innom Horgans, noe som var totalt unødvendig siden både jeg og Glenn var dødssliten og begge hadde vært oppe før fem samme morgen. Vi prøvde å ta oss en drink, men etter to slurker fristet tanken på rundstykker og  melk til nattmat mer enn å leke discostjerne på dansegulvet.

2015-03-06-22.16.25-1024x680
June, Glenn, Anette, Lene, Camilla og meg 😀 (bilde lånt av Camilla)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAHer sammen med Marius, som er vår go-to-guy når vi trenger hjelp til noe med bloggen. Han er så syykt flink og fikser alt på sekundet, natt eller dag! 😀

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg