dronningen av burger king

God kveld dere! Endelig fikk jeg den deilige slappe-av-dagen-derpå følelsen jeg også. Ble hentet av Ragnhild klokken seks, og da var det bare straka vegen mot Burger King. Jeg er jo dronningen av både Burger King og Mc Donals, en tittel kjære Lars var så snill å tildelte meg. Okei, jeg var (er) ganske glad i junk, men jeg spiser det strengt tatt ikke hver dag. Maks en gang i måneden. Ved mindre jeg er på ferie, da skjer det fort at det blir litt vel mye av det gode. Dro til Gunnhild senere, der vi koste oss med smågodt og brownies. Åh, nå er jeg skikkelig kvalm altså. Har heller ikke trent på over en uke, så jeg føler meg mildt sagt som dritt. Noen ganger er det litt deilig også. Det er til å ta å føle på dere!
Dronning Julia med sitt kule dagen-derpå outfit. Solbrillene er bare for bilde sin del, brukte de ikke inne altså.  Nå skal jeg stupe til sengs. Beklager ræva blogging de siste dagene, har det så utrolig travelt for tiden! Skal prøve å kle meg skikkelig i morgen, og huske å ta med kamera på byen! Vi skal jo på barhopping, noe jeg tror blir kjempegøy 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg