Dronninga av engangsgrillen

Dette som skulle bli en hvit helg… HUFF! Var både ute fredag og lørdag, så nå må jeg virkelig ta en alvorsprat med selvkontrollen min. Det som skulle bli en rolig og avslappet kveld med grilling og godt selskap i går, endte opp på Grünerløkka og noe godt i glasset. Herregud, hvorfor har jeg ikke dratt ut på Løkka før? FOR en stemning! Og jeg gikk i converse også, noe som er et stoort pluss! Det var virkelig kontrasten av Solli Plass, utrolig kult! Liker meg veldig godt begge stedene jeg, men jeg må si jeg fikk sansen for Løkka.
Her ser dere dronninga av engangsgrillen. Lagde sykt gode hamburgere! Får vann i munnen av tanken. Fant ut av vi skulle ta på både potetsalat og advocado, og herlighet det var godt. Absolutt min nye favorittmat! Bare dumt det er så usunt… Haha!
Aleksander, kjæresten til June. I dag skal jeg faktisk på fotballkamp, tro det eller ei. Skal bli med en kompis til Lillestrøm, for å se på hans kompis igjen som spiller for Haugesund. Så i dag er jeg vel Haugesund-supporter! HEIA HEIA! Hadde på meg min nye grønne genser i går, er den ikke kul? 😀 Dere finner den HER (adlink).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg