DRØMMER MEG BORT

(Inneholder annonselenker)

Hola! Et lite spansk hallo fra frøken Nyland som drømmer seg bort til varmere strøk. Ah, alt jeg hadde gitt for en ferietur nå! Det lar seg dessverre ikke gjøre med det første, men hvem vet.. Plutselig sitter jeg vel på en utsvetta solseng å nipper på en drink basert på sukkerlake og litt for mye alkohol.

I dag ble vi forresten ferdig med alle intervjuene for nytt styre til BIS Marketing. Alt for mange flinke kandidater, så det kommer til å bli vanskelig å velge! Nå sitter jeg i sofaen til Ingvild å oppdaterer dere, mens hun står på kjøkkenet å rører i lapskausen. Jeg må bare le.. Hun skulle lage digg middag til meg, og det hun lager er lapskaus. Hahah! Neida, jeg skal ikke være slem mot kokken. Lapskaus er jo egentlig ganske digg (tror jeg, har egentlig aldri smakt det), så dette blir en koselig kveld.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

p

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
GenserHER / BukseMinimum (kjøpt på Regn) / SkoHER (annonselenker)

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg