DRØMMER JEG, ELLER?

gråkjRise and shine party people! Hvordan står det til med ferien deres? Holder dere kanskje på med skole/jobb enda? Personlig har jeg ikke helt skjønt at det er ferie enda, selvom jeg har vært i Oslo snart to uker. Føler jeg alltid har noe som henger over meg som må gjøres, selv om det ikke er sånn i det hele tatt. Jeg har mange planer for ferien, men det eneste målet jeg har er å ikke snu døgnet. Her står alarmen på tidlig hver dag, selvom jeg merker det bare blir verre og verre for hver morgen som går. Slumreknappen blir bare brukt flittigere og flittigere, noe som irriterer meg like mye hver gang jeg våkner en halvtime for sent. 

Dette innlegget blir skrevet i halvkoma forresten, er ikke helt på nett enda. For alt jeg vet drømmer jeg bare om at jeg blogger, mens jeg egentlig ligger å slumrer bort morgenen. Skal titte innom litt senere i dag for å dobbeltsjekke at innlegget ble publisert! Haha 😀

IMG_5793-2IMG_5877-2IMG_5805-2IMG_5844-2Lang genserBikbok / VeskeMarc Jacobs / SandalerMichael Kors

10 kommentarer
    1. Hei! Driver å leter etter den veska du har, den er så fin nå til sommeren! 😀 Men den er utsolgt på nelly… Vet du hvilken størrelse den er? 🙂

    2. Haha, det er så mange ganger jeg har forsovet meg til jobb, fordi jeg begynner å drømme at jeg er på jobb, og da stresser jeg jo i hvert fall ikke med å våkne akkurat. Sykt fin og enkel outfit!

    3. Haha! Jeg hadde akkurat samme plan, beholde den gode døgnrytmen, men 5 dager ute i ferien og det ser ikke ut til å gå i år heller 🙂 Ha en fin dag! Digger kjolen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg