DRITTMANDAG, MED MANGEL PÅ BEDRE ORD

Åh, dette har ikke vært den beste starten på uken. Gjett hvem som skrudde av alarmen, og sov helt klokken halv ett i dag. HALV ETT! Jeg er morgenfugl av natur og får dårlig samvittighet om jeg sover til lengre enn klokken ni i helgen liksom. Dere kan tro jeg var sjokkert da jeg sjekket klokken da jeg først kom ut av drømmeverden. Men, jeg trengte det nok. Sov ikke noe særlig forrige uke. Av og til må man lytte til kroppen og ikke være så streng med seg selv hele tiden. Selv om det var litt i overkant å sove så lenge?! Åh. Dritt.

Ellers har jeg vært på Celma Beauty å fikset neglene mine, sett dagens episode av GOT og spist middag. Det var alt man rakk for denne dagen, ønsk meg bedre lykke til med livet i morgen:)))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg