DRITTDAG

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Trenchcoat – her / Bootsher (annonselenker)

Denne dagen som startet så fint, med 14 varmegrader og sol ute. Bare det fikk meg til å smile. Helt til jeg kom på at alle jeg kjenner jobber med eksamen på hver sin kant, og jeg bare “faen, det burde jeg også gjøre!”. Men så fikk jeg plutselig veldig vondt i vilja, og gjorde alt annet i stedet. Med alt annet mener jeg å sette på et seriemaraton mens jeg latet som om eksamen var fire måneder til. Motivasjonen min i dag har mildt sagt vært ræva, og humøret deretter. Er skikkelig grinete og helt sikkert en pain in the ass å henge med. Kanskje like så greit alle er opptatt så jeg ikke har noen andre å plage enn meg selv. Og Kristoffer.. Heldigvis har jeg full agenda i morgen, så da slipper jeg å være for lenge alene med det sure trynet mitt.

Nå skal jeg sette på dagens episode av paradise, da kan jeg garantere et smil om munnen min. Bare Mathias åpner kjeften får meg til å le. For en fin fyr!

12 kommentarer
    1. Kjenner meg igjen der. Vilja mi er ikke så fryktelig glad i meg heller for tiden. Har en test nå på torsdag i ex.phil, som jeg merker kunne vært om et par uker i stedet. Har verken tid eller ork til å lese mer! Er ikke så chill å være student som alle skal ha det til, spør du meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg