DRITLEI MITT EGET HÅR

Annonse – Invitert og affiliatelinker

JUMPSUITHER / BELTEHER

Hei og god helg, skrev jeg før jeg innså at det var torsdag. Har egentlig ikke spesielt helgefølelse engang, så skjønner ikke hvorfor jeg innbiller meg at det er fredag. Men men. I dag har jeg pyntet meg skikkelig. Har gått som et dass hele uken, omtrent null sminke og i mindre sjarmerende klær. Det er søren meg et mirakel hva sminke kan gjøre. Jeg føler meg som en ny person. I det minste som en mye penere person, haha. Jeg skal på et event i Bergen med kjære Beauty London og Frk Dings. Tror jeg aldri har skrevet ordene “event” og “Bergen” i samme setning. Bra det skjer noe i denne byen også! Hva syns dere om krøllene forresten? Er så lei av håret mitt om dagen at jeg holder på å spy, og vil helst bare klippe av alt (nei nå lyver jeg). Har hatt samme frisyre siden 1902 så det er kanskje på tide med noen endringer? Aner ikke hva jeg skulle gjort annerledes. Kanskje jeg bare farger det rosa for en periode.

2 kommentarer
    1. Hva med å legge inn litt tynne brune striper? Bare for å tone det ned et lite hakk å få litt mer spill☺️ Det tror jeg du hadde kledd!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg