DRITLEI AV Å HOLDE EN FASADE

Helgen min har vært veldig fin. For første gang på lenge følte jeg på en sånn ordentlig lykkefølelse. Jeg sto på kjøkkenet i går kveld å ordnet til en marokkansk linsesuppe (deler oppskrift til uken) mens typen ryddet ned julen her i huset. Jeg vet ikke om det var aperolen jeg drakk eller om jeg var lykkelig på ordentlig. Samme kan det være, det er de små tingene som teller har jeg hørt. Føler også på en deilig nærhet i forholdet om dagen. Jeg har jo ikke vært helt meg selv, og dessverre har jeg vært en helt grusom utgave av meg den siste måneden. Fraværende, kald, avvisende, kanskje litt frekk. Det er veldig rart for meg å dele noe så personlig. Man leser jo bare om perfekte forhold, og perfekte hverdager. Merker jeg bare er så drit lei av å holde en fasade. Vi er da bare mennesker alle sammen:)

Uansett. Denne helgen har vært positiv og virkelig oppløftende. Jeg har trent, drukket vin, sett serier, lagd god mat og hatt date med kjæresten. Håper neste uke blir like bra. Ikke at det er noen vits å håpe, det er ingen andre som gjør den bra andre enn deg selv. Vi snakkes mer i morgen ♥

Btw! Dette bildet tok jeg fra nyttårsaften. Følte meg litt sånn bimbo-babe på det. Viste det til typen som ikke var helt enig. Ikke smilte jeg med øynene, og var ganske alvorlig i blikket – tydeligvis. Men men, jeg likte det så da legger jeg det ut likevel. Nå står kosekveld på menyen. Vi har startet på Breaking Bad (andre gang jeg ser den serien), verdens beste serie. Se den!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg