DRINKER OG PREMIEREFEST

Åh, dagen i dag har ikke vært særlig kul. Jeg har vært fyllesyk fra en annen dimensjon, og det merkes på kroppen at vi hadde det moro i går! Startet med noe godt i glasset allerede klokken fire på Hendrix Hair Pilesredet, mens de flinke frisørene ordnet oss fine før vi skulle på premierefest for den fjerde sesongen av serien The Boardwalk Empire.
Camilla, Marie, Nikoline og meg. Tema var 1920-tallet, og det var så utrolig kult og gjennomført på skyggesiden bar! Vi spilte også poker i samarbeid med pokerstars, noe jeg syns var utrolig morsomt 😀 Kommer nok til å arrangere en pokerkveld snart, mihi!
Sjekk bilen vi ble hentet i! Beklager dårlig skrevet innlegg, hodet mitt henger virkelig ikke med i dag. En herlig kveld i går, med andre ord! Nå er det tacotid, håper jeg blir litt bedre med mat i magen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg