DRESS LIKE A QUEEN

dresslike

· DRESS LIKE A QUEEN – KJOLE HER ·

God morgen, Stockholm!
Jeg våknet akkurat opp på hotellet ved siden av Andrea som sover enda. Tanker rundt kvelden i går surrer i hodet, for herlighet for et opplegg. Vi ankom Stockholm i går tidlig, før vi ble kjørt langt ut i ingenmannsland. Til sammen var vi i overkant av 20 bloggere fra både Norge, Sverige og Danmark som skulle på fest med Nelly der tema var “Dress like a Queen”. Flere bilder og tekst rundt kvelden kommer senere, akkurat nå tenkte jeg bare å titte innom for å vise dere hva jeg hadde på meg i går. Jeg følte meg så fin i denne kjolen ♥
For en kveld altså, det var så gøy! I dag er planen å titte litt rundt i butikker, spise lunsj med resten av jentene som er her og bare ta livet som det faller seg. I kveld skal jeg på julebord av alle ting, noe jeg gleder meg ekstremt til! Vi snakkes senere, nyt lørdagen så lenge ♥

 

16 kommentarer
      1. Jeg har ikke konturert de? Haha! Har alltid hatt veldig markerte krageben. Men jeg har tatt bronzer på hele brystet:)

    1. Du er helt nydelig, Julia 🙂 du stråler. Men du er blitt så tynn (ikke ta det ille opp), så håper alt er bra med deg (vet du har hatt en tung høst, håper hvert fall ting er bedre – det virker sånn). Du er sterk! Og virkelig vakker! God klem

      1. Tusen takk Linn <3 det går veldig bra med meg, så det er ingen grunn til bekymring. Stor klem! <3

      1. Det går bare bra med meg, jeg ser nok litt tynnere ut på bildene enn jeg egentlig er 🙂 ingen grunn til bekymring! Klem

    2. Hei, Julia, du var så pen i den kjolen at jeg fikk lyst på den selv. Hvordan er den i størrelsen? Er selv ca 165 cm og en størrelse small til vanlig, men har typ 75 e i bh størrelse, er den veldig trang over brystet? Elsker bloggen din!

      1. Heei 😀 Den er helt normal i størrelsen! Den er ikke spesielt trang over brystet, dessuten er den stretchy så jeg ville nok gått for en xs eller s om jeg var deg 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg