DREPE TID

REKLAME – Linkene er affiliate

KOFFERT – BY MALENE BIRGER HER / VESKE – RALPH LAUREN HER

Nå sitter jeg på SAS Lounge på Gardermoen, og skal straks dra tilbake til Bergen! Nå kom det nettopp en fyr bort til meg og bare “er det en chihuahua? Jeg har aldri sett en ekte i hele mitt liv!” Haha så søøøt! Han og datteren var sykt fascinert over Zara, og syns det var veldig stas å se en vaskeekte chihuahua in real life. Zara elsker jo oppmerksomhet, så hun koste seg masse.

Okei kjedelig innlegg….. Jeg prøver bare å drepe litt tid før jeg skal boarde flyet. Kom alt for tidlig til flyplassen nemlig. Flaks de har gratis vin på loungen, men dumt jeg prøver å ha en hvit januar. The struggle is real.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg