DOUBLE JACKET

(Inneholder én annonselenke)

P8260084-2doublejacket

OLYMPUS DIGITAL CAMERAP8260028-2P8260039-2OLYMPUS DIGITAL CAMERAJakke – Minimum (sponset jakke) / BukseHER / Sko – M.A.M.B (annonselenke)

Gårsdagens søndagsantrekk på en onsdag! Som nevnt var formen ikke heeelt på topp etter en gøy kveld på tirsdag, så det ble burger og milkshake på Roll&Rock til middag og filmkos senere på kvelden. Digger denne jakken fra Minimum som er en dobbel jakke. Man kan også dele den slik at det blir to separate jakker, men jeg liker den best slik som på bildene over. Du får kjøpt den på REGN i strandgaten!

I dag har jeg forresten uken lengste dag på skolen og er ikke ferdig før fem. Håper dagen går fort, selvom jeg har mine tvil. I morgen tidlig reiser jeg jo til Geilo og Vestlia Resort for kick off med United Bloggers. ÆÆ jeg gleder meg sånn til å se alle mine fantastiske kolleger igjen, og ikke minst til å klemme ihjel bestisene June og Glenn ♥♥♥♥♥♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg