DØGNE

GOD MORGEN ♥ Våknet opp å trodde det var mandag, men så kom jeg på at det var torsdag. Sikkert fordi vi var i Stockholm og på fest tidligere i uken! Pyttsann, torsdager er jo bedre enn mandager uansett. I dag våknet jeg som vanlig av alarmen klokken halv syv, noe jeg angrer sykt på nå. Jeg bestemte meg for å booke flyet 06.00 til Oslo i morgen tidlig, noe som betyr at jeg må DØGNE i natt. Ja, du leste riktig.. Vi har nattåpent på J&J i dag (wihuu), så jeg er nok ikke hjemme i leiligheten før ett i natt. Da orker jeg faktisk ikke å sove to stusselige timer, i redsel for å miste flyet mitt. Så dette blir en veldig, veldig lang dag. Men, det går fint!

Så fort jeg har supet i meg resten av kaffekoppen skal jeg hoppe i dusjen. Viser dere innkjøpene mine senere i dag, klemmmmmmm!

3 kommentarer
    1. Er det bh eller topp du har på deg? Hvor er den fra isåfall, var veldig fin Håper du klarer å døgne, det er såå slitsomt!

      1. Det er en bh! 😀 Troor den er fra HM? Haha, håper jeg også! Jeg er jo tidenes a-menneske, så vi får se hvordan dette går 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg