Døden over blogg.no?

Nei, dette blir virkelig for dumt. Blogg.no melder at man nå kan begynne å hashtagge blogginnleggene sine, ved å putte # forran ordet. På den måten blir det en link, slik at man kan klikke seg inn på ordet å finne alle andre som har hashtagget det samme. Jeg mener, ER DERE SERIØSE? Prøver blogg.no virkelig å tenke så nyskapende at de ikke tenker over hvor innmarri rotete bloggene kommer til å bli? Dette er ikke instagram, twitter eller et annet medie der det holder med et par setninger. Dette er en bloggplattform der innholdet til de forskjellige bloggene som regel er lengre tekster, bilder eller videoer. Om jeg plutselig skal begynne å sette hashtagg forran ordene kommer det til å se helt forferdelig ut, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg kommer til å slutte å lese ALLE blogger som begynner med dette tullet. De mener hashtagging er bedre enn kategori-inndeling av blogger noe bloggery har begynt med. For de som ikke vet det, så er bloggery en nettside der man kan registrere bloggen sin, for å få flere lesere. Blogginnleggene deres vil bli publisert på forsiden av magasinet, uten at dere trenger å betale en eneste krone for det  – i kontrast av blogg.no´s bloggshouts.  Bedre enn kategorier? Det blir vel heller mer rotete? Dette blir for meg en håpløst forsøk av blogg.no til å ta bloggverdenen med videre. Jeg ser for meg at blogginnleggene slik vi kjenner de i dag, kommer til å bli en endeløs oppramsing av hashtags. #noe #så #jævlig !!
Dere skal ha for forsøket blogg.no, selvom det kanskje ikke var det beste Hva tror dere om dette? Kommer dere til å begynne å hashtagge innleggene deres?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg