DØD PÅ INNSIDEN

REKLAME – AFFILIATELINKER

 

HATTHER / JAKKE – HM /JEANSHER / SKOHER / VESKEHER

Etter en lang dag med mye sofasliting, popping av paracet og litt for mange dårlig tv-serier følte jeg det var på tide å få seg litt friskt luft. Jeg krabbet inn på badet, og startet prosess “make Julia great again”. Må si jeg faktisk ble overrasket over at jeg så såpass fresh ut på disse bildene, for på innsiden følte jeg meg helt død. Herregud, hvorfor må man bli syk på de verst tenkelige tidspunkt? I morgen nekter jeg å la verken tett nese eller vond kropp ødelegge dagen min, så alarmen står på klokken seks og jeg skal bli med på innkjøp! Så her er dagens antrekk. Iallfall de ti minuttene jeg var utenfor døren.

6 kommentarer
      1. Hei! Haha, det hadde faktisk vært et gøy innlegg. Men, kan ikke skryte på meg å ha datet noe som er SÅ rare at det blir spesielt moro å skrive om på bloggen. Men, skal definitivt si ifra om det skjer 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg