DISSE SKOENE BRUKER JEG I HØST

Zara er så sykt linselus..

Jeg klarer aldri å bestemme meg for om sommeren eller høsten er min favorittårstid. Det siste året har jeg bikket mest mot høsten, kun fordi høstmoten er så mye kulere! Store jakker, lag på lag, skjerf, boots og tykke gensere. Åh, jeg elsker det ♥ Jeg har nettopp gått til innkjøp av en helt ny høstgarderobe, og jeg viser dere alle plaggene i et senere innlegg! Først tenkte jeg å skrive litt om hvilke sko jeg kommer til å satse på i høst, og hvorfor. Som dere vet har jeg jo en forkjærlighet for boots, men i det siste har jeg virkelig fått opp øyene for sneakers også!

BOOTS – PRIMEBOOTS HER / HVITE SNEAKERS – NLY SHOES HER

Endelig et par nye primeboots ♥♥♥♥ Jeg har alltid elsket Primeboots, men for et år siden var jeg så lei av mine egne at jeg faktisk solgte de. Jeg angret bittert, og ble nødt til å skaffe meg et par nye i år. Haha! De spicer opp ethvert antrekk, og er skikkelig digg å gå i. De er stor i størrelsen. Jeg bruker størrelse 38 til vanlig, men bestilte de i 37 – og de passer perfekt. PS! Akkurat nå får du -30% avslag på Primebootsene her, da sparer du hele 1300kr!!

De hvite sneakersene har jeg faktisk fra før, men siden jeg har brukt de på alle festivalene i sommer ser de faen ikke ut. Så skitne, haha. Måtte ha et par nye, for de er så kule og ikke minst behagelige! Billig i pris også 😀

SPISSE BOOTS – NLY HER / OVER KNEE BOOTS – NLY HER

Bootsene til venstre er helt fantastiske. Sånne sokkeboots som er enkle å dra på seg, og som sitter så sjukt fint på foten. Viser dere i antrekk senere! Jeg elsker jo spisse sko mer enn alle andre sko, og får aldri nok. Hehe! De jeg kjøpte i fjor fra Tiger har blitt litt slitne, derfor passet det perfekt med et budsjettkupp fra Nelly. Jeg brukte de under hele nattåpent på J&J på torsdag, og de er skikkelig behagelige på foten. Bra kjøp, Julia!

Over knee bots får jeg heller aldri nok av. Jeg har aldri hatt den lave varianten før, men bruker de med høy hel på fest hele tiden. Jeg syns disse til høyre var ekstra spesielle, elsker når man mixer materialer på denne måten. Gleder meg til å bruke de 😀 Disse får du også -30% avslag på! Du finner de her ♥

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

NÅ HAR NELLY -30% AVSLAG PÅ OVER KNEE BOOTS! FINN HELE UTVALGET HER ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg