DISSE PODCASTENE HØRER JEG PÅ

Jeg kan ikke skryte på meg å være den mest flittige podcast-lytteren, men i det siste har jeg blitt så lei av å høre på musikk. Som vanlig henger jeg etter flere år enn alle med å starte med nye “trender”, som å høre på podcast eller se på youtube. Men, jeg har fått noen favoritter jeg tenkte å dele med dere 😀

THE MINDVALLY PODCAST

Her prates det mye om “law of attraction”, inspirasjon til å bli en bedre versjon av seg selv samt han prater med mennesker som kommer fra ingenting og som har fått til noe stort. En veldig motiverende podcast!

THE KÅSS FURUSETS

Kanskje min favorittpodcast! Jeg ler så mye når jeg hører på Else og Ramona. Ofte i veldig upassende situasjoner, som når jeg sitter alene på bussen eller går på gaten. En virkelig feelgood-podcast som tar for seg hverdagen på en humoristisk måte jeg kjenner meg igjen i.

BARNEVERNSBANDEN

En ny p3-podcast som handler om Barnevernsbanden som herjet på Sørlandet i 2010. De ranet forskjellige busser, en bank, fullt av bensinstasjoner osv. En veldig spennende podcast der man blir kjent med deltakerne i Barnevernsbanden.

SKITSHOWET

Podcasten til bloggkolleger Anna og Erica. Jeg ler meg seriøst ihjel av de to der.. Spesielt når de snakker om bloggfester osv jeg selv har vært på, og kan se for meg deres versjon av dagen. Haha! De er litt som the Kåss Furusets som tar for seg hverdagen fra et humoristisk perspektiv.

RADIORESEPSJONEN

Husker jeg ble hjerteknust da radioresepsjonen la opp. Dere kan tro jeg var overlykkelig over at de kom tilbake! Alle vet vel hva radioresepsjonen er by now? Hvis ikke; hør på den!

Har dere noen podcast-tips til en nybegynner som meg? 😀

10 kommentarer
    1. Synnøve og vanessa er den beste!!! Andre gode er Janka og Marte, Andersen og Jacobsen, harm og hegseth, overlivet, vita og Valberg og skamløspodden

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg