DISSE HEELSENE..

(annonselenke)

Image and video hosting by TinyPic
Most comfy heels, ever!

Har jeg vist dere disse hælene før? Altså, ja. Jeg har jo det! Men med mangel på bedre ting å blogge om en regnsfull torsdagskveld i Bergen tenkte jeg like så greit å vise de frem igjen. Når jeg var yngre kunne jeg gå på de høyeste, vondeste hælene uten problem. Mens nå foretrekker jeg sneakers til omtrent hver anledning. Disse fra Nelly er derimot helt fantastisk å gå i! Som nevnt tidligere gikk jeg med de en hel dag i Paris uten noen problemer. De som har vært i Paris vet at det kan være mye gåing i en slik by. Til og med for late Julia som ikke orker å reise seg for å gå på do engang. Er det noe dere visste om meg forresten? Selv om jeg liker å trene og alt det der, så er jeg ufattelig lat på sånn smågåing. Om jeg for eksempel har glemt å hente kniv om jeg setter meg ned for å spise middag, så orker jeg ikke gå den lange veien inn på kjøkkenet for å hente det ved mindre det er høyst nødvendig. Haha! De som kjenner meg hører ofte “kan ikke du hente…”. En dårlig uvane, noe jeg kanskje burde skjerpe meg på!

Image and video hosting by TinyPic

Skoene finner du HER ♥

(De finner også i svart her)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg