DIRTY THIRTY

PC177631-2

JANNE 30 ÅR

I går fylte min gode venn, partner og deltidspsykolog hele 30 år. Vi startet kvelden hjemme i leiligheten min med minivors og middag før vi tok turen videre til “suprisepartyet” hans som var på Ricks. Han visste jo egentlig om festen hele tiden, men han var flink å latet som om han ble overrasket. Haha! Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg hadde en så gøy kveld på byen. Jeg har vondt i bena i dag etter all dansingen (pluss at jeg klarte å tryne som faen på vei hjem fra byen). Vel verdt det, for fy så gøy har jeg ikke hatt det på lenge. Det så også ut som om Jannebassen koste seg, og det var jo det viktigste ♥

 

PC177655-2PC177628-2  PC177633-2PC177648-2  PC177657-2

Nå er jeg sliten i hodet etter litt for mye innabord i går, så jeg skal straks sette turen mot Andrea for litt skikkelig kvalitetstid før jeg reiser hjem til jul. Planen er å bestille pizza og ligge som to slakt på sofaen. Det kommer til å bli nydelig!
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg