DIREKTE FRA BI

P5202231-2P5202233-2

Hvorfor det ser ut som om jeg har gulsot på halsen aner jeg ikke, kanskje jeg var litt uheldig med sminken i dag tidlig? Samme kan det være, nå er det for sent å fikse det uansett! Jeg prøver virkelig å la være å skrive om skole til dere da det blir mye gjentakelser fra meg. Heldigvis er det nøyaktig fem (!!!!!) dager til sommerferie og livet mitt blir spennende igjen. Enn så lenge håper jeg alle har en fin dag, uansett om nesa er begravd i pensumboken eller ei. Kom igjen folkens, snart kan vi feire (eller drukne våre sorger), for snart er det FRI! Hilsen Julia, direkte fra BI.


PS! Mange har forresten spurt etter rabattkode hos TL Salongene Laguneparken her i Bergen. Nå har jeg en gledelig nyhet til dere, og den er at ALLE nye kunder får -15% rabatt på alle behandlinger der ut uken! Her gjelder det å være kjapp om du vil ha time. Du får altså rabatt fra alt til negler, vipper, 3D-vipper, voksing (det trengs før sommeren..) – ja alt de har å tilby! Du kan nå de på telefon 55 01 01 94 :D

 

8 kommentarer
    1. Flink!! Sitter selv begravd i bøker, dessverre har jeg ikke sommerferie før 15. juni… Gleder meg sånn! 😀

    2. Flink! Her er det siste eksamen imorgen! skulle gjerne hatt noen ekstra dager i mellom(forrige eksamen var mandag). Men skal bli deilig å nyte lørdagen fri før jeg starter på jobbingen 🙂 Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg