DIREKTE FRA BI!

Å ta bilder på skolen er noe jeg aldri gjør. For det første fordi jeg syns det er superflaut, og for det andre fordi jeg som regel legger igjen kamera hjemme. Men, i dag sto vi på stand for BIS Marketing, og da kommer plutselig kamera snikende opp fra vesken! Jeg handlet inn litt for mye godteri og potetgull som godtesjuke studenter kunne få med seg. Om de likte oss på facebook, såklart. Haha! BIS Marketing kan du like her forresten.

Nå har jeg pakket sammen både snop og french fries og skal møte engelskgruppen min å jobbe med en innlevering. Merker jeg gleder meg ekstremt mye til skoledagen er ferdig, heldigvis ikke lenge igjen!

P8310002-2P8310001-2

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg