DINNER IS SERVED!

Image and video hosting by TinyPic

Homemade lasagne, my favorite ♥

Huff, for et vær det er ute. I dag tidlig var jeg sikker på jeg skulle blåse bort på vei til kontoret. Det føles skikkelig som vi er midt i oktober og ikke i den siste sommermåneden. Likevel kan dette været være ganske koselig, så lenge man holder seg innendørs vel og merke. Matlaging er jo en av mine store lidenskaper, og spesielt når det er ruskevær slik som nå koser jeg meg ekstra på kjøkkenet. I går falt valget på hjemmelaget lasagne, noe det er alt for lenge siden sist jeg spiste! Dette er nok ikke siste gang det blir servert denne høsten, hihi. Til maten serverte jeg Farris Naturell, som er utrolig godt til mat!

Farris er et supert alternativ til vann, og er rikt på mineraler som kroppen trenger. I løpet av dagen tappes kroppen for mineraler i varierende grad, og de er det viktig å erstatte for at organismene i kroppen skal fungere som normalt. Etter en lang dag på jobb eller skole syns jeg personlig det er ekstra deilig å drikke Farris til middagen, både på grunn av smaken og kullsyren. Farris er også helt kalorifritt, og er etter min mening mye mer oppfriskende enn et glass med vann. Det kommer nok av boblene ♥

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Noen fakta om Farris, som du kanskje ikke visste:

– Farris er helt kalorifritt
– Farris er noe av det sunneste vi kan drikke, og inneholder mineraler kroppen trenger
– Farris passer supert til mat, og er en god erstatning for vanlig vann
– Farris kom nettopp med en ny smak! Den er av appelsin og grapefruit, noe som er veldig stort da Farris ikke har lansert en ny smak på lenge.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Apropos den nye smaken Farris har lansert – appelsin og grapefruit, den er god. Jeg smakte den for første gang forrige uke da vi var i Oslo, og den ble fort en fast artikkel i vesken. Utrolig deilig og forfriskende når man farter rundt!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Noen bilder fra fredag, da vi tuslet rundt nede ved Mathallen i Oslo. Jeg drikker utrolig mye i løpet av en dag, og har alltid med meg en flaske når jeg farter rundt. De som kjenner meg vet hvor plagsomt det kan være at jeg først drikker opp min flaske, før jeg spør pent om jeg kan smake av de også. Haha! Jeg klarer rett og slett ikke gå ti minutter uten noe forfriskende. Som nevnt er Farris med appelsin og grapefruit den nye favoritten ♥

For mer informasjon om Farris anbefaler jeg deg å sjekke ut facebooksiden deres HER! Der legger de også ut varierende konkurranser der du kan vinne Farris 😀
5 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurer på om de heelsene du har skrevet litt om fra nelly (de lyse med spiss frampå) er normale i størrelsen? har hørt at de er litt store? tenkte å bestille, og lurer på om jeg bør gå ned en størrelse eller ikke.. 🙂 utrolig fin blogg du har!

    2. Tror det har sneket seg inn en skrivefeil i innlegget. Det er vel helst organene i kroppen – og ikke organismer – man vil skal fungere optimalt. Dårlig reklame for farris å gi næring til bakterier og sopp, hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg