DILEMMA, DILEMMA..

Image and video hosting by TinyPicBH – HER / Klokke – HER

En koffert full av klær, ikke en drit å ha på seg. Jeg sitter enda i joggebuksa, og alt som er klart for kvelden er sminken jeg faktisk brukte litt tid på i dag. Kunne bare ønske jeg fant et antrekk jeg var like fornøyd med! Jeg vet jeg har pakket med meg mange fine klær, problemet er bare at jeg er så drit lei av hver og et av plaggene. Jeg vedder på om jeg hadde funnet nøyaktig samme topp i butikken for eksempel, og den føltes som “ny” så ville jeg nok ha kjøpt den. Haha, jenteproblemer 101!!

I kveld skal vi på Spring Inspiration som er et stort moteshow her i Jönköping. Klesmerket til min kjære, Another Kind of Denim, skal være med på visningen, og jeg gleder meg sånn til å se hva de har fått til! Jeg er veldig usikker på om jeg skal ta med meg kamera eller ikke. Det er ikke særlig gøy å dra på etterfest med en såpass dyr gjenstand man må passe på, samtidig som jeg vil ta bilder mens jeg er der. Dagens andre dilemma. Får mobilkamera holde for denne gang, mon tro? Jeg får fundere på det, mens jeg prøver å sette sammen et OK antrekk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg