DIGG LØRDAG

Hei hei! Hatt en fin søndag så langt? I går dro jeg og Kristoffer sammen med June og Aleksander på dobbeldate nede på Olivia på Aker Brygge. Alle sammen var litt tom for resturantideer, så da ble det Olivia nok en gang. Der vet man hva man får! Det er så utrolig koselig stemning der også! Der satt vi lenge å skravlet med vin i hånden før vi tok turen til storebroren til Kristoffer for å kose oss enda litt mer. Der er det alltid hyggelig selskap og noe i godt i glasset å få, og det slo heller ikke feil i går.
Prøvde meg på pasta carbonaraen i går, men jeg må dessverre si jeg ble litt skuffet.. Falt ikke helt i smak hos meg altså! Misunnet så sykt de andre som bl.annet bestilte pizza og entrecote, for det VET jeg smaker godt. Men men. Ble nattmat på subway i stedet, så skal ikke klage!

    Minner forresten om nelly.com sin julekalenter! I dag får du 70% rabatt på forskjellige kjoler. Her er noen:
1.149 kr HER // 2. 119 kr HER // 3. 119 kr HER // 4. 119 kr  HER // 5. 119 kr HER // 6. 149 kr HER  Resten finner du HER 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg