DIGG HAIR

IMG_4769 kopi 2-2IMG_4782-2IMG_4785-2

Hellu! Beklager sen oppdatering fra meg, jeg startet nemlig dagen på Digg Hair for å friske opp i min triste hårfarge. Jeg har vært utrolig dårlig på å kure det, bruke varmebeskyttende eller ta vare på håret det siste halvåret. Herregud, jeg visste ikke at gode produkter faktisk har så mye å si. I fjor sommer hadde jeg dødslangt og tykt hår, mens nå er det fremdeles tykt – men ikke like langt siden det er slitt rett av. I dag fikk jeg endelig klipt tuppene bittelitt, samtidig som jeg fikk med meg gode produkter fra Joico hjem som jeg er spent på å teste. Jeg vil bare ha tilbake håret mitt, er det for mye å be om? Haha! Nå er iallfall fargen on point, kald og blond slik jeg liker det.
Jeg har gått til Digg Hair siden jeg flyttet til Bergen for to år siden, og er like fornøyd hver gang. Du kan bestille time på hjemmesiden deres HER, eller ringe 55321111. Jeg går egentlig fast til Karoline, men siden hun er i fødselspermisjon nå gikk jeg til Alexandra. Jeg ble superfornøyd, tusen takk for behandlingen! Digg Hair ligger på Sundt i Bergen, altså supersentralt 🙂
0 kommentarer

Siste innlegg