I DIDN´T WAKE UP LIKE THIS

Image and video hosting by TinyPic

God morgen alle sammen! I dag hadde det vært perfekt å våkne som på bildet over, men jeg må dessverre si at de er tatt i helgen. Akkurat nå sitter jeg i treningstights, en oversized tee og har krøller på hodet etter fletten jeg sov med i natt. Det irriterer meg så sykt at jenter alltid er så digge når de våkner på film for eksempel, mens hver gang jeg våkner har jeg røde flekker i hele trynet etter puten og øyerusk overalt. Jeg regner med at det er slik for de fleste? Hihi.

Jeg våknet forsåvidt av at Zara sto å ulte ute på stuen i dag. Når hun har løpetid så blir hun så ufattelig merkelig, jeg vet seriøst ikke hvor jeg skal starte med å beskrive oppførselen hennes. Hver gang nabohunden går ute i hagen så står Zara på sofakanten å uler høyt mens hun løper rundt. Noen som er litt våryr eller? Huff. Jeg gleder meg sånn til hun er ferdig med mensen, for dette orker jeg ikke mer snart! Haha.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Senere i dag kommer en ny utgave av “Julia Usensurert”. Om du har ønske til dagens tema så kommenter de her, så skal jeg se hva jeg får til etterpå 😀

3 kommentarer
    1. Fine bilder <3 kanskje du kunne skrevet om disse click bait overskriftene? dine tanker rundt dette?
      Håper du får en fin dag 🙂

    2. Hej!
      Mitt namn är Julia och jag jobbar på det svenska företaget Sofia Moore som säljer måttsydda bal, bröllop och festklänningar online. Jag har kikat på din blogg och jag tycker att den är så fin! Jag gillar verkligen dina bilder och hur du får de mest vardagliga sakerna att se så inspirerande ut.

      Vi håller på att expandera i Norge och letar just nu efter norska bloggar att samarbeta med, kanske behöver du en klänning till något event i sommar?
      Här kan du se vår norska hemsida: http://sofiamoore.no/

      Låter det intressant? Återkom gärna så snart du har möjlighet så kan vi snacka vidare!

      Ha en fin dag!
      Vänligen,
      Julia

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg