DETTE VIL JEG GÅ MED I HØST

(annonselenker)

Hei, igjen! Søndagen ruller videre, og jeg ruller snart ut av sofaen også etter alt jeg har spist. Siden jeg oppdaterte for noen timer siden har jeg seriøst ikke bevegd meg en meter, ikke for å gå på do engang! Jeg har spist godteri og potetgull, og innsett at fra og med neste uke er det back to reality. Sommeren er over, og jeg kan ikke lenger ta ferie flere dager i uken.

I den anledning har jeg brukt et par timer nå til å nettshoppe litt til høsten. Jeg klager jo egentlig ikke på at sommeren er over, for høsten er jo definitivt min andre favorittårstid! Spesielt med tanke på klær, da er høsten en soleklar vinner. Store gensere, lag på lag, ripped jeans, skinnjakker og boots. Under har jeg plukket ut mine favoritter på nelly ♥

Image and video hosting by TinyPicHER / HER / HER / HER

Image and video hosting by TinyPic
HER / HER / HER / HER

Image and video hosting by TinyPic
HER / HER / HER / HER

Image and video hosting by TinyPicHER / HER / HER / HER

Image and video hosting by TinyPicHER / HER / HER / HER

Image and video hosting by TinyPicHER / HER / HER / HER

Image and video hosting by TinyPicHER / HER / HER / HER

Har du en favoritt? 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg