DETTE VIL JEG GÅ MED I HØST

Reklame – affiliatelinker

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER / 10. HER / 11. HER / 12. HER

Nellyhora er tilbake! Jeg er så obsessed med å sette sammen høstgarderoben om dagen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Mens sommeren fremdeles er i full gang, og jeg har både Tyskland og en Spaniatur i vente de nærmeste ukene burde jeg egentlig fokusere på å finne den perfekte bikini, beachoutfits og den slags. Likevel er alt jeg søker etter store jakker, knits, boots og plagg som egentlig ikke kan brukes før om i hvert fall en måned. Over har jeg samlet mine favoritter som jeg er et tastetrykk unna å klikke hjem. JEG GLEDER MEG SÅNN TIL HØSTEN!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg