DETTE VAR PÅ TIDE!

(Behandlingen er sponset)

IMG_5096-2

Hei fra kontoret! Nå sitter jeg og noen andre bloggere å jobber fra de fantastiske lokalene til United Influencers. Utrolig deilig å komme seg på et skikkelig kontor for å skrive altså, alt blir mye mer effektivt når jeg ikke kan dille rundt som jeg gjør hjemme.

Dagen min startet på fantastiske Artesia på Majorstuen. Der koste jeg meg en time først med morgenkåpe, basseng, frukt og smoothie før jeg fikk 45 minutter ansiktsbehandling. Testet ut Party Facial, som er perfekt nå før festsesongen vi har i vente! Her fikk jeg både dyprens, fruktsyrepeeling og deilig massasje. Huden min er så myk og den gløder skikkelig. Jeg har ikke vært så flink til å ta vare på den de siste månedene, så dette var høyst nødvendig. Du kan lese mer om behandlingen her.

IMG_5079-2IMG_5090-2IMG_5151-2IMG_5162-2IMG_5192-2

Ser det ikke deilig ut? Artesia har lokaler både på Majorstuen og på Grand hotell! For booking kan du ringe 22825000 eller fylle ut skjema her.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg