DETTE TRENGER VI MER AV!

Image and video hosting by TinyPic

Lunching like an Italian!
Da Stefano, Strandgaten 96 – Gågaten Bergen

God lørdag mine fine lesere! I går da jeg sto i butikken kom Cathrine innom. Hun lurte på om jeg ville være med å spise lunsj, og som dere vet sier jeg aldri neitakk til mat! Vi dro på Da Stefano som er et koselig bakeri/restaurant i gågaten. Jeg har gått forbi der flere ganger mens jeg har tenkt at her må jeg spise en dag. Det er som regel ganske mange mennesker der og ikke alltid like lett å kapre seg et bord, mens i går var vi heldig og fikk et bort ute!

Maten på Da Stefano er autentisk italiensk, og det merket man godt da Cathrine spurte om de kunne varme tortillaen hennes. “Nei, da blir det som en kebab, og vi serverer ikke kebab” fikk vi til svar. På en hyggelig måte, naturligvis. Her snakker man stolthet i matlagingen! Jeg elsker slike små perler, og syns virkelig Bergen trenger fler av de. Kanskje det allerede finnes, men jeg vet ikke om de. Så tips til koselige resturanter med skikkelig god mat tas imot med stor takk 😀

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

I dag står jeg i butikken på Janne & Julia. Kom innom å si hei om du er i nærheten!

3 kommentarer
    1. Ååh Da Stefano er så koselig. Jeg virkelig elsker pizzaen der, den er knallgod. Den må du teste ut en gang <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg