DETTE SKAL JEG I JULI

– Være endel med familien! Nå har jeg faktisk ikke vært med de siden jul (?!), om man ser bort fra den eldste broren min Adrian. I helgen kommer nesten hele gjengen til Oslo, og vi skal kose oss med god mat og kvalitetstid. Hører også rykter om Tusenfryd på mandag. Flashback fra mine yngre dager, da foreldrene våre dro med seg alle fire kidsa på fornøyelsesparker og helt sikkert hatet livet sitt mens vi løp rundt som gærninger. Tviler på at det har forandret seg, haha 😉

– MOLDEJAZZ! Et av årets store høydepunkter. Neste søndag kjører jeg og Julian (kjæresten til Glenn) sammen til Molde. Har ikke hatt en roadtrip på evigheter, så det gleder jeg meg mye til. Dessuten er jo hele uken i Molde magisk, med mennesker og god stemning overalt. Rettere sagt; partystemning overalt. Ser frem til morgen etter morgen med fyllesyke og skallebank. Neida. I år skal jeg faktisk ikke dra ut på byen hver eneste kveld som jeg har gjort tidligere. Hashtagg voksenpoeng. Hashtagg vi får vente å se, tør ikke love noe 🍻

– Jeg drar til Bergen! Bare for et par dager neste uke. Dette er faktisk andre turen min tilbake over fjellet etter at jeg flyttet. Jeg som aldri skulle tilbake. Der ser man hvor fort livet forandrer seg 💏

– JOBBE! Blogg er livet ♥♥♥♥ Noe spesielt dere ønsker å lese mer om? Vet jeg har vært litt slapp på de personlige innleggene den siste tiden. Har rett og slett vært litt tom for meninger, og levd på en slags rosa fantasisky. Nå merker jeg likevel at jeg trenger å ha noe å engasjere meg for, å mene noe om. Ikke minst å utfordre meg selv litt. Høres veldig teit og fjåsete ut, I know.

– Prioritere meg selv og egen velvære. Ikke både med tanke på trening og sunn mat, men også med mindfullness og psyken. Jeg syns menneskehjernen er utrolig fascinerende, og makten den har. Absolutt noe jeg vil lære mer om! Har faktisk snust på tanken å studere psykologi i fremtiden, men med mine karakterer fra videregående er det vel ingen håp. Ved mindre jeg velger å ta opp alle fagene. Vi får se!

– Sole meg, masse! Når hadde Oslo en så fin sommer som nå?! Helt fantastisk.

– Bruke mye tid med vennene mine, og ha ordentlig kvalitetstid. Jeg er så heldig og takknemlig for de gode, jordnære, støttende og lojale menneskene i livet mitt. Alt jeg vil er å være en like god venn tilbake.

Absolutt ikke den mest spennende sommermåneden, med mye reising som det har vært tidligere. Samtidig har jeg tatt et bevisst valg om å ikke reise utenlands i sommer, spesielt når vi har en så magisk sommer her hjemme. Det blir mer enn nok reiser til høsten og vinteren, mens nå er fokuset mitt utelukkende på å pleie både vennskapene mine, jobbingen, og ikke minst meg selv og de rundt meg.

4 kommentarer
    1. Hmm liker godt de ufiltrerte innleggene dine<3 Eller hva med ei litta videoblogg? Liker uansett de innleggene som virker 'minst planlagt' der du bare skravler ivei om et eller annet:)

      1. De er så gøy å skrive, tusen takk for tips <3 Håper du har en nydelig helg Emilie, stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg