DETTE MÅ DU PRØVE!

Image and video hosting by TinyPic

ORIGINAL´S BAKERY
Carrer del Roselló 200, 08008 Barcelona

Ah, dette må dere prøve! Da Sara var her i helgen spurte hun meg “du er ikke på diett, vel?”. Nei, svarte jeg – “men jeg burde kanskje være det etter denne ferien!” Hun dro meg med inn på en av Originals Bakery sine lokaler rett over Placa de Catalunya for å spise churro´s. En spansk kaloribombe det likevel er hundre prosent verdt å trykke i seg. Jeg er litt usikker på hva det er, men jeg tror det er en slags frityrstekt deig som man dypper i sjokolade. Altså, NAMMM! Anbefales virkelig om du er i Spania!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Nå er det dessverre sånn at jeg er på min siste dag her i vakre Barcelona. Byen jeg forelsket meg i så fort jeg satt foten i den. Hit skal jeg tilbake, det er helt sikkert. Om en halvtime blir jeg hentet og kjørt til flyplassen, og jeg er nok ikke hjemme før sent i kveld. Utrolig irriterende at jeg må mellomlande i Oslo, men etter den uken jeg har hatt blir det virkelig verdt det.


English: Ah, you gotta try this! When Sara was here for the weekend, she asked me “you are not on a diet, right?”. No, I replied – “but I should probably be there after this holiday!” She pulled me into one of the Originals Bakery its premises just across Placa de Catalunya to eat churro’s. A Spanish calorie bomb thats just amazing. I’m a little unsure of what it is, but I think it is a kind of fried dough that is dipped in chocolate. MMM! I really recommend it if you are in Spain!

5 kommentarer
    1. Tror det er sånne Kim Kardashian var heelt avhengig av når hun gravid, haha! Har alltid hatt lyst til å smake det etter det, og nå har jeg i hvert fall lyst..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg