DETTE HAR JEG HANDLET TIL HELGEN

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

KJOLENELLY / SUNNIESHER / SKOHER

WOHOO det er fredag, den beste dagen i uken 😀 Grunnen til at jeg elsker fredager er fordi da blir jeg den personen jeg vil være året rundt. Jeg unner meg alt jeg vil ha både av mat, godis, vin og snacks. Handler digge råvarer i ferskvaredisken, planlegger helgens middagsmeny (som alltid skal være digg!), finner vin som passer til og selvfølgelig godteri om det blir en rolig helg hjemme. Denne helgen blir en blanding av litt gøy i kveld, og rolig filmkveld i morgen. Jeg har besøk av kjæresten, så i kveld skal vi kose oss med krabbehus, reker og digg tilbehør. I morgen har jeg handlet inn til biff, hjemmelaget bernaise og pomfri. Egentlig ganske basic, men såååå utrolig godt! Selvfølgelig med en god rødvin til ♥ Åh som jeg koser meg med helg, haha! Før skle jo ukedagene og helgen inn i hverandre, mens nå er jeg ganske “streng” på at hverdag er hverdag, og helg er helg. Sikkert derfor jeg elsker fredager så mye.

YUMMYYYYY

Har dere forresten prøvd chillibernaise til rekene? Høres kanskje rart ut, men det er SÅ godt! Min favorittkombo er loff, reker, litt majones bunn, jordbær, rødløk, en god skvett sitron og chillibernaise på toppen. Prøv det 😀

2 kommentarer
    1. Så enig at det er viktig å skille mellom vanlig ukedager og helg! Jeg rå gleder meg til helg p.g.a det! Wiii! Haha!
      God helg! Kos dere max! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg