DETTE HADDE JEG IKKE TRODD

ANNONSE

LETS GET THIS PARTY STARTED!

…. som jeg ville sagt for ett år siden. Det er dårlig med party på meg om dagen, og det er jeg søren meg glad for. Nå er det fredag (no shit), og det jeg gleder meg til er langt ifra å stappe trynet ned i sminkepungen eller valse rundt på høye hæler i kveld. Jeg gleder meg nemlig til joggis, nytt på nytt, noe digg middag og ikke minst et glass rødvin. Åh, i kveld er jeg gira på biff!

Over til noe helt annet. Som alltid får jeg ekstremt mange spørsmål om hårfargen min. For første gang på fem år har jeg også sluppet noen andre til enn Karoline (min faste frisør i Bergen). Jeg er ekstremt kresen på hvem som får røre håret mitt, og har alltid vært livredd for å teste ut nye frisører. Nå som jeg i prinsippet bor i Oslo har det derimot vært tungvindt å reise til Bergen hver gang jeg skal farge håret, derfor tok jeg et valg om å teste ut en ny frisør i Oslo.

Jeg kjenner godt til Mia fra tidligere. Hun har vært frisøren til flere av bloggkollegene mine, og jeg har møtt henne et par ganger. Likevel var jeg skeptisk. Det har tatt mange år for meg og Karoline å bygge opp en viss formel på hvordan jeg liker stripene mine, fargenyansen osv. Der er jeg helt perfeksjonist nemlig. Så jeg var veldig spent da jeg gikk til Mia på Comino i Oslo

Heldigvis hadde jeg ingenting å grue meg til, og jeg ble så ekstremt fornøyd med resultatet. Det er akkurat slik jeg bruker å ha det, og liker å ha det. Mange tror det bare er å sette i noen striper, la det virke og skylle ut. Nærmere tvert i mot. Jeg legger merke til hver minste nyanseforskjell i håret mitt, og er ekstremt pirkete på hva jeg liker. For Mia var det virkelig ingen problem, og jeg må si jeg er imponert over at hun fikk til fargen helt perfekt allerede første gang!

Etter denne lange stilen, vil jeg gjerne gi Mia på Comino i Oslo min varmeste anbefaling ♥ En frisøranbefaling er virkelig ikke noe jeg gir til hvem som helst. Tusen takk kjære Mia ♥

FÅ -20% PÅ VALGFRI FARGEBEHANDLING
FÅ -15% PÅ KLIPP

Bare oppgi at du har lest bloggen min! Tilbudet varer i 30 dager fra NÅ hos Mia eller Vibeke♥ Comino ligger på St. Hanshaugen, og du kan bestille time på telefon 22111860 eller på nettsiden deres HER.

BLUSEHER / BELTEHER / BUKSEHER / SKOHER

Håper alle får en nydelig og hårfin fredag 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg