DETTE HADDE GJORT MEG EKSTREMT GLAD

I alle år har jeg kanskje syns det har vært litt upassende å spørre leserne mine om akkurat dette. Jeg har iallfall syns det har vært upassende. En nominasjon til Vixen Influencer Award er nok det største en norsk blogger kan få i anerkjennelse. Det har alltid vært en drøm for meg å være nominert også. Likevel har jeg aldri turt å spurt dere. Jeg har kanskje følt at jeg har holdt for mye tilbake, og ikke helt delt alt.

Forrige uke delte jeg det mest personlige innlegget jeg har gjort på min åtte års bloggkarriere. Fy faen, det var skummelt. Helt jævlig skummelt, faktisk. Plutselig var mine to aller største hemmeligheter som kun en håndfull mennesker visste om ute i offentligheten. Tilbakemeldingene har utelukkende vært positive. Tusen takk altså. Jeg tror faktisk innlegget mitt hjalp noen. Den følelsen er helt ufattelig mektig. At mine erfaringer kan hjelpe andre. Altså virkelig hjelpe andre! Helt utrolig. Det hjalp faktisk meg også, å skrive til dere. Om jeg liker det eller ei, så er jeg født og oppvokst blogger med et sterkt ønske om å dele. Noe jeg føler jeg har gjort, og kommer til å fortsette med i fremtiden. Sårbarhet er ingen svakhet.

I år føler jeg et veldig sterkt ønske om nominasjon i Vixen Influencer Award. Det hadde betydd helt vanvittig mye for meg. Jeg får jo anerkjennelse hver eneste dag, av alle de fine kommentarene dere legger igjen. Så hvorfor jeg har et så stort ønske om nominasjon vet jeg ikke. Kanskje jeg føler jeg fortjener det, etter så mange år. Det hadde uansett gjort meg utrolig glad.

Så om du har lyst, hadde jeg blitt sinnssykt glad om du kunne nominert meg HER. Hvilken kategori du føler jeg tilhører er helt opp til deg! Jeg er vel og merke ingen beautyblogger eller matblogger, men det skjønte du vel 😉 Hahah! Uansett om du ønsker å nominere meg eller ei, så er jeg uansett ufattelig takknemlig for hver og én av dere som leser dette. Som sagt er det mer enn nok anerkjennelse i seg selv, selv om det hadde vært toppen på kransekaka med en nominasjon også 😀

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg