DETTE GLEDER JEG MEG TIL I OSLO

– Spise MASSE ute på Sumo Solli plass! De har den beste sushien i hele byen (eventuelt hele Norge om du spør meg). Nå har de jo åpnet avdelinger flere steder i landet også, sjekk ut hvor din nærmeste Sumo er her

– Gå lange turer utover til Bygdøy, rundt på Frogner og bli bedre kjent med byen. Det er så mange fine steder jeg enda ikke har vært på!

– Tilbringe mye tid sammen med venner, invitere på middager og generelt bare få mye kvalitetstid ♥

– Bruke tid på meg selv, finne tilbake til den indre kjernen og føle meg tryggere på hva fremtiden har å bringe. Det er en spennede, men også en skummel vei å gå!

– Jeg gleder meg til de ukene kjæresten kommer, og at vi endelig kan få et “Osloliv” sammen. Så langt det lar seg gjøre iallfall. Det kommer til å bli helt fantastisk ♥ Et friskt pust for oss begge!

– Titte på leiligheter å utforske nye områder. Akkurat nå er jeg ganske sikker på at jeg vil bo på Majorstuen/Frogner. Både fordi jeg syns det er veldig fint, men også fordi flere av mine nærmeste venner bor i samme området. Det gjør det mye lettere å møtes på spontanen!

– Sommer, sol, reker, vin, bading og så langt man kommer til øyhopping her i Oslo 😀 Oslo er heeelt fantastisk på sommeren.

– Åh, jeg er så klar for å starte opp matlagingen på YouTube igjen 😀 Kom gjerne med forslag til retter dere ønsker at jeg skal lage, innspilling (med mitt flotte mobilkamera 😉 ) starter neste uke!

– Sååå gleder jeg meg til å lage mye god mat, lære meg nye smaker, oppskrifter og kombinasjoner. Livet!

4 kommentarer
    1. Kunne godt tenkt meg noen “date-night” oppskrifter <3 har prøvd oppskriften din på tagliatelle med saus og biff, og det falt såå i smak!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg