DETTE GJØR MEG GLAD

De som har lest bloggen min en stund vet at jeg er sterk forkjemper at man er sin egen lykkes smed. At man faktisk kan bestemme humøret sitt, hver eneste dag. Uansett om ikke alle aspektene i livet er perfekt, så gjelder det å fokusere på det positive. Klisje, men sant. Jeg har skrevet et mer utdypende innlegg om hva jeg mener om tema (her) ♥

Nå tenkte jeg å dele de små tingene som gjør meg glad i hverdagen. De tingene jeg tenker på hver morgen mens jeg smiler til meg selv i speilet. Det må se utrolig rart ut, men å smile til seg selv utløser endorfiner – som gjør deg glad!

♥ JOBBEN MIN. Å drive for seg selv kan til tider være utfordrende. Likevel ville jeg ikke hatt det på noen annen måte. Friheten av å styre sin egen hverdag gjør meg lykkelig. Som mange vet liker jeg jo å være fri som fuglen, og gjøre som jeg vil – hvorfor skulle det vært annerledes på jobbfronten?

♥ VENNENE MINE. Jeg har mange gode, ordentlige gode venner. Vennskap er noe man lett kan ta for gitt, men fy faen lurer på hvordan livet hadde vært uten de fantastiske menneskene som beriker hverdagen min. Dette gjelder også familien!

♥ Å GÅ TUR MED ZARA. Zara er aldri så lykkelig som når jeg tar henne med på en skikkelig tur. Gleden i øynene hennes når jeg finner frem båndet er priceless. Dessverre er det litt for kaldt/+ saltede veier for tiden som gjør at vi ikke går de lengste turene. Gleder meg til våren, da skal hun få kjørt seg 😉

♥ REISING. Jeg er veldig happy om dagen. Mye av grunnen til det er fordi jeg har så mange reiser i vente. Reise for meg er frihet, og som dere sikkert skjønner er frihet noe jeg verdsetter utrolig mye.

♥ ALENETID. Selv om jeg er veldig sosial av meg, så er noe av det deiligste jeg vet å ha en kveld for meg selv. Ta et glass rødvin, og bare sysle med mitt. Alt fra å se en serie, nettshoppe, gjøre research på fremtidige reiser, til å swipe på tinder (haha, jeg har ikke helt fått teken på sistnevnte enda. Men gøy tidsfordriv!) osv. Bare gjøre som jeg føler for egentlig.

♥ MATLAGING. Jeg ELSKER å lage mat. Min favoritthobby, uten tvil! Dessuten elsker jeg å ha middagsbesøk, og bare sitte lenge med bordet med god mat og drikke. Åh, mer av det ♥

Da jeg kom tilbake til Bergen forrige uke følte jeg meg litt sånn..tiltaksløs? Eller det er kanskje ikke rett ord. Jeg visste bare ikke hva jeg skulle ta meg til. Hva er hverdagen min i Bergen? Hva bruker jeg å gjøre her? Sånn er det når man er så mye på reise. Plutselig er man tilbake “hjemme”, og ikke vet helt hva man skal gjøre. Akkurat nå er det derfor superviktig for meg å gjøre ting jeg liker. Som å prestere på jobb, gå turer, trene og være med vennene mine. Simple as that!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg