DETTE GJØR MEG FORBANNA

“Hvis man er eldre enn ti år og fortsatt ikke vet om man liker gutter eller jenter, så synes jeg de bør sette seg i et skap, løse døra og holde seg der. Hbor dum kan man bli? Det er den enkleste tingene i verden, det tar 4 sekunder å oppdage dette for normale mennesker. Men det er klart, hvis man vil ha oppmerksomhet og melke det for alt det er verdt, da lager man masse oppstyr og kommer ut av skapet. Dere homser kunne ikke a ha vært mer irriterende, gjør hva der vil, knull menn i rumpa hele dagen, men hold det for dere selv! Dere springer rundt å feirer dere selv, som om dere er noe stort. Dere er en simpel produksonsfeil og det er alt dere er. Så vær så snill, sett dere ned og hold kjeft. Ingen bryr seg og vi er møkk lei maset deres.”

Kommentaren over fikk jeg på bloggen min i går, på innlegget “er du homo?“. Jeg må bare spørre, finnes det virkelig sånne mennesker i Norge enda? Kanskje jeg er så bortskjemt at jeg kun omgås med normale mennesker med sunne holdninger, at jeg glemmer at det finnes slike idioter som personen over. Som jeg svarte han i kommentarfeltet, så ser jeg virkelig ikke hvordan slike mennesker kan komme seg frem i livet. Lykke til, din jævla idiot. 

IMG_9106-2IMG_9119-2

 

13 kommentarer
    1. Det er så sykt trist at selv ikke Norge har klart å akseptere homofili 100%. Blir så sjokkert over mennesker som slenger stygge kommentarer mot andre og har slike negative holdninger mot f eks homofile. Blir forbanna.
      Synes det er bra du uttrykker så tydelig at legning ikke skal ha noe å si 🙂

    2. Bra skrevet Julia! Kunne ikke vært mer enig med deg! Noen mennesker er helt sinnsyke. En produksjonsfeil liksom, jeg blir helt satt ut over at det går an å tenke sånn som visse mennesker gjør. Vi er i 2015, la folk være slik de er, hetero, homo eller bi, det er vel det samme hvilken legning man har, man kan ikke akkurat velge det selv, det er noe man er født med og uansett hvem man liker så er man like mye verdt og unike mennesker! Jeg forstår godt at du blir forbanna når folk kommenterer/tenker så idiotisk! Tommel opp for deg Julia:)

    3. Så bra og viktig innlegg Julia! Så trist og for meg uvirkelig at folk kan ha slike holdninger…. Slike personer burde oppsøke hjelp, for å ikke la deres holdninger såre andre. Alle er verdifulle og betyr like mye – uansett legning! Og spør du meg er det utrolig fint at gutter finner andre gutter, og jenter finner andre jenter <3

    4. Wow nå ble jeg sjokkert. Skjønner ikke at folk kan ha slike holdninger. Bra at du tok dette opp i eget innlegg 🙂

    5. Skjønner ikke hvordan det er mulig å være så trangsynt! Utrolig viktig tema du tar opp, selv om jeg blir sjokkert over at det er nødvendig når vi faktisk lever i 2015…

      Liker den nye headeren din forresten:-)

    6. Tenkt at enkelte ikke har andre holdninger til homofil når vi har kommet til 2015. Det gjør meg trist.

    7. Sorry for teit kommentar på et viktig innlegg.

      Jeg lurer egentlig bare på om du vet hva modellen/fargekoden til vesken din er? Har ikke sett akkurat den før og jeg er in looove

    8. Första besöket på din blogg, hittade hit av en slump. kollat flera sidor och måste säga du har en bra blogg och så vacker du är! Ha de bra 🙂

    9. Ahh, for en dott. Håper det menneske låser seg ned i et skap, dypt ned i en kjeller og bare blir der til han eller hun dauer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg